En blondins dagbok

En mycket lång tisdag

Kategori: All about me

Tisdagen den 8/5-2012

Har sovit illa i natt igen, mina fingrar domnar av varje gång jag ändrar läge. Plus att det värker i mina stackars höfter samt bak i rumpan/ryggen/fogarna. När ska detta gå över? Barnmorskan sa att om man har tur kan det försvinna i vecka 24-25, eller så blir det oförändrat eller kanske värre. Vissa kan behöva gå med kryckor och det vill inte jag, det vägrar jag!

Magnus skulle kolla upp om det fanns skenor att ha på händerna om natten som kan hjälpa mina domningar som säkert kommer pga all vätska jag börjat lägga på mig.

Det är ju verkligen tur att det kommer något helt underbart och fantastisk efter detta. Då kan jag bita ihop och stå ut även om det känns som om jag skulle vilja gå under jorden ibland.

Började jobba kl 08.00 i morse, dags för bordsbyte på skönhet. Gick väl helt ok, fick sätta mig ner och vila ibland (detta gör vi under tiden det är stängt). Har dock stora problem med att böja mig ner, det börjar ta stopp plus att jag blir lätt illamående vilket i sin tur leder till halsbränna. Så det är jobbigt när kunder ber om saker som finns långt ner, i lådor eller om jag tappar något på golvet.
Nu har jag bara 2 arbetsdagar kvar den här veckan =) Så det ska jag nog fixa =)
Det har tyvärr varit superlungt på jobbet idag, vart är alla människor? Så tiden har gått sååå långsamt.

När jag slutade så sprang jag över till Eva på salong "Hårfager" för att få hjälp med att plocka ut mitt löshår. För imorgon är det dags att bleka utväxten hos Linnea på "Salong Donna". Det är 7 veckor sen sist så det är verkligen välbehövligt =)

När jag kom hem så åkte jag och älsklingen ner på affären och handlade en sallad åt mig, var inte alls sugen på köttbullar som vi hade lagat igår. Sedan så fick han besök av Kris, de fixar med Magnus cykel i garaget medans jag sitter här och somnar....dags att krypa ner i sängen snart tror jag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: