En blondins dagbok

Då var det igång

Kategori: All about me

Fredagen den 27/4-2012

När jag kom hem från jobbet idag så hade det hänt massor. På garageuppfarten stog en stor container och en byggställning täckte hela framsidan. Panelen var nästan helt klar på framsidan och min farbror Niklas som är elektriker var här och satte in spottar. Det ser redan så snyggt ut =) Åh vad glad jag är.

Bilder kommer.....

Senare på kvällen så ringde mamma och sa att pappa hade åkt in på sjukhuset. Så jag åkte och hämtade mamma som var utasn bil och så åkte vi upp med lite ombyte mm och hälsade på pappsen.

Usch vad jag hatar sjukhus, får ångest när jag går in där, ser alla sjuka, känner den hemska lukten osv. Förknippar tyvärr alltid sjukhus med en massa hemskheter, olyckor, dödsfall osv.
Och det värsta av allt är när man ser någon man tycker om och som står en nära ha ont och må dåligt. Håller tummarna att det blir ett kortvarigt sjukhusbesök för min älskade pappa, att han får komma hem snart och får må bra igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: