En blondins dagbok

Bodies till den lille

Kategori: Allmänt

Måndagen den 21/5-2012

Eftersom jag är sjukskriven 50% så jobbar jag bara hälften av mina timmar på Åhléns. Så idag jobbade jag mellan 12-15. Och de timmarna räckte för att jag ska vara helt slut i mina ben/fötter/fogar.

När jag kom hem så ställde jag mig och lagade mat och lite senare på eftermiddagen fick jag besök av min vän Helena.

Helena hade köpte 2 st bodies till vårt lilla ♥



Tack världens bästa vän för dessa.

Medans jag och Helena satte oss i en varsin solstol ute på terassen så passade Magnus på att måla lite.
Jag bjöd Helena på nybakad sockerkaka och te, sen blev det mest en massa skitprat ute i solen.
Tänk om solen/värmen/sommaren kunde vara här för att stanna nu =) Vill få lite solbränna, energi och njuta av värmen.
När Helena hade åkte hem och jag och Magnus hade bänkat oss framför tv´n så ringde Helenas kille Kris. Han ville ut och cykla med Magnus, så de tog en cykeltur medans jag satte mig vid datorn för att leta lite saker till ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: