En blondins dagbok

Vart tog jag vägen?

Kategori: All about me

Många som har följt mitt liv på min förra blogg undrar nog vart jag tog vägen efter att jag kom hem från Thailand. Då jag inte skrivit någonting alls på nästan 3 mån.
Och hur kommer det sig då?

Jo så här är det, att veckan efter att vi kommit hem från Thailand så fick jag beskedet att jag var med barn, vilket kom som en stor chock för både mig och Magnus. Sen dess så har livet varit lite upp och ner, men nu börjar allting äntligen bli bra igen och vi båda tycker att det ska bli riktigt mysigt med en bebis.
Men det är många tankar som har snurrat sen vi fick beskedet, är vi redo? Är vi mogen? Vill vi verkligen detta? Ska vi bli föräldrar mamma/pappa? Hur kommer livet att bli nu? Och hur detta kommer att gå kommer ni att kunna följa här på min nya blogg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: