En blondins dagbok

Söndagsmys i Järvsö

Kategori: All about me

Söndagen den 25/3-2012

Idag är jag ledig så då passade jag, Magnus och mamma på att åka till Järvsö. Tog en lunch och en fika på Lill Babs Café.
Jag åt en grekisk smörgås med fetaost, tzatziki och grönsaker. Och till efterrätt så delade jag och Magnus på en stor bit drömrulltårta ;) Mums!











När vi kom hem så gjorde vi lite nytta innan vi satte oss i soffan för att slappa resten av kvällen. Vi tittade bla på filmen "What´s your number".



Om filmen:
Ally Darling har dejtat snart alla sorters killar men aldrig har hittat den rätta. Av rädsla för att bli ensam resten av livet bestämmer hon sig för att ge sina ex en andra chans och söker upp dem en efter en för att ta reda på om drömprinsen egentligen funnits mitt framför näsan på henne hela tiden.

Så tyckte jag:
Rolig och charmig film. Väldigt förutsägbar som alla dessa "kärleks/komedier" brukar vara. Bjöd på en hel del skratt. Helt klart sevärd om man vill ha lätt och småmysig film.

+++

Jag har turen att jag är ledig även imorgon. Känns som om jag har en rätt soft vecka den här veckan. Jobbar tis, fre, lör och sön.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: