En blondins dagbok

Tjejkväll på Villa Vanilj

Kategori: Sminkjobb

Torsdagen den 29/3-2012

Idag är jag också ledig, ledig från Åhléns i allafall. Men ikväll ska jag sminka på "Villa Vanilj/Bad Habit" på deras tjejkväll.
Har inte gjort mycket nytta idag, dammsög övervåningen, bytte sängkläder, packade sminkbagen och lagat lite mat. That´s it!

Åkte ner till stan vid 17.30 för att packa upp allting och göra i ordning min sminkstation. Och klockan 18.00 så dök alla inbjudna gäster upp. Och gissa om det var populärt och uppskattat att jag var där och sminkade. Sminkade ett flertal av gästerna och alla verkade supernöjda.
Under kvällen bjöds det på modevisning, mingel, shopping, skumpa/vin och en massa gott tilltugg. Tiden bara sprang iväg och vips hade det gått tre timmar och trevligt var det.



Kom hem strax innan tio och då blev det en snabb fika med älsklingen innan det var dags att gå och sova. Magnus ska upp tidigt imorgon för att åka till Tyskland med pappa. Själv så har jag sovmorgon, börjar jobba vid 12.00.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: