En blondins dagbok

Frisörbesök på min lediga dag

Kategori: All about me

Onsdagen den 21/3-2012

Idag är jag ledig, så skönt med tanke på gårdagen. Men inte fick jag någon sovmorgon för det, vaknade vid 07.00 och kunde inte somna om. Och bättre blev det ju inte när grannj*veln satte igång motorsgågen vid 07.30. Då var det bara att kliva upp =(

Vid 09-tiden kom pappa och Sune för att kakla om vårat fall i duschen som inte blev så bra sist. Då är det bara att göra om och göra rätt.

Klockan 11.00 hade jag tid hos bästa Sussie på "Salong Donna" för att färga min utväxt. Vilket jag egentligen hade behövt göra för länge sen men har inte haft tid. Men nu äntligen! När jag var klar där så bar det iväg till nästa frissa, till Eva på "Hårfager" för att få mitt nyinköpta löshår intejpat.
Kände mig så nöjd när jag kom ut därifrån, riktigt vårfräsch på skallen igen...i love it!

När Magnus hade slutat jobba så åkte han till verkstaden med pappa för att fixa lite med en bil som vi ska sälja. Själv så satte jag mig på plats i soffan och tittade på tv, "Halv åtta hos mig" och "Sveriges mästerkock".

Började på en ny bok idag, Kristina Ohlssons andra bok "Tusenskönor".



Kommentarer


Kommentera inlägget här: