En blondins dagbok

Sveriges nationaldag

Kategori: Allmänt

Onsdagen den 6/6-2012

Godmorgon Sverige! Idag är det Sveriges nationaldag/svenska flaggans dag och jag är ledig.

Såg på min baby app att det är 100 dagar kvar idag tills det är dags för vårt ♥ att komma till världen. Dagarna/veckorna går så fort, tiden bara rinner iväg. Tycker inte att det var så länge sedan vi fick reda på att vi väntade bebis.

Idag sov vi till 08.30 men jag hade gärna sovit längre. Kankse får ta en powernap vid lunch i stället. Känner mig sååå trött idag. Höll nästan på att somna vid frukostbordet =( Har ingen energi, känner mig bara orkeslös och utmattad.

Magnus har satt igång gräsklipparen och själv så ska jag väl börja städa lite. Göra lite nytta innan man får softa och bara vara.

Vid 12-tiden så åkte jag och Magnus och hämtade mamma så åkte vi till Lilla K trädgårdscafé för att äta/fika.
Mamma och jag åt mat medans Magnus som redan hade käkat hemma, tog en fika.







Stannade och handlade på vägen hem och sen när vi kom hem så var jag tvungen att gå och lägga mig. Sov/vilade i ca 2 tim, välbehövligt och skönt.
Var fortfarande helt slut när jag klev upp. Lagade tacos tillsammans med Magnus och när vi skulle till och äta så kom tårarna....Grät av både utmattning, tröthet och mina hormoner som stökar. Kände inte alls för att äta tacos heller, så det fick bli fil med flingor till middag (min nya favvo som Magnus säger).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: