En blondins dagbok

Shopping i ett regnigt Sthlm

Kategori: Allmänt

Söndagen den 17/6-2012

Har sovit sååå dåligt i natt.....Glömde min favvo-kudde hemma, sen så har jag ju svårt att sova om nätterna då min andning inte är på topp, hårdare säng mot för vad jag är van vid vilket gör att mina höfter inte mår så bra.
Helena hade heller inte sovit så bra till en början, så hon fick gå och lägga sig på soffan ;) Tydligen så har jag en massa ljud och oväsen för mig när jag sover (säger även Magnus).

Idag så öser regnet ner över Sthlm, bra start på semestern. Jag är inte bitter! ;)
Bestämde oss för att göra Skärholmen Köpcentrum, och det var vi ju inte direkt ensam om. Kändes som om vi var på zoo, det var proppat med folk, folk som blir galna så fort det står Rea på en skyllt, det var kaos inne i alla affärer, kläder låg på golvet, huller om buller....Det var verkligen Kaos! Snacka om att man tappade shoppingsuget.
Men god lunch fick vi allafall, åt på mitt favvoställe där inne, libanesiska...Mmm så gott, jag har verkligen saknat detta och de verkade ha saknat mig =) De som jobbar frågade vart jag hade tagot vägen och sa att det var ett tag sen sist ;)

När vi kom hem senare så satte jag mina onda och svällda fötter i ett fotbad. Sedan så pysslade min kära vän om mina fötter, så nu känns det så mycket mjukare och bättre...synd att det inte går att göra något åt mina elefantfötter/svullna fötter =(
Kvällen tillbringade vi i soffan, framför tv´n med varsin kebabtallrik och lite snarr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: