En blondins dagbok

Om några timmar.......

Kategori: Allmänt

Lördagen den 16/6-2012

Sista arbetsdagen innan jag får min efterlängtade 4 veckors semester. Det blev lite stressigt i morse då jag var så trött efter att ha kommit i säng sent igår kväll plus att jag var tvungen att packa det sista inför Sthlm.
Åkte in till stan till 10.45 då jag hade tid hos Eva för att sätta i mitt nya löshår. Äntligen har jag långt hår igen =) Känns bra inför sommaren och semestern, nu saknas bara lite bränna.

Jobbade mellan 12-16, dagen gick ganska fort och ännu lättare kändes den då jag visste att jag ska få vara långledig när arbetspasset är över för dagen.
Hämtade upp Helena hemma hos mamma och pappa och pussade min älskling hej då innan det var dags att börja bilresan ner till mitt älskade Sthlm.

Stannade på Donken och käkade efter vägen och passade även på att hälsa på hemma hos Helenas syster Eva, svåger Anders och systerdotter Freja.

När vi kom fram så bäddade och fixade vi i ordning innan vi satte oss framför tv´n och fikade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: