En blondins dagbok

Ännu en grå dag

Kategori: Allmänt

Tisdagen den 26/6-2012

Gick så där att somna i natt, vet inte om det har med att jag sov middag i två timmar eller om det var för att Magnus inte låg breved.
Somnade först vid 02.00, efter att ha legat och vridit och vänt på mig, kissat hundra gånger, druckit en massa vatten, tagit av och på handledsskydden.

Tog det lugnt hela förmiddagen, tvättade, hängde och vek lite tvätt. Och vid 14.00 tiden så åkte vi in till stan. Tog en fika på Krokanen, köpte stödstrumpor och fotoalbum på Åhléns innan vi åkte hem till mamma och pappa som bjöd på middag.
Pappa hade gjort varma smörgåsar med köttfärs samt en potatis och purjolökssoppa som var såååå god.

Nu är vi hemma igen, "Dampe" (Magnus nya smeknamn, jag tror nämligen att han har damp) min älskade pojkvän är ute och håller på i garaget. Själv så sitter jag på nätet och letar restaurang samt en present till honom tills han fyller år i juli. Då blir min älskling 30 år =)

Någon som har något bra tips på en 30-års present?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: