En blondins dagbok

1 juni

Kategori: Allmänt

Fredagen den 1/6-2012

Då var det äntligen 1 juni men vart är sommaren och värmen? Här skiner solen idag, men det är bara 7 grader ute och blåser kallt.
Idag känner jag mig lite piggare och tur är väl det då jag ska jobba i några timmar idag.
Vid 12.00 kommer älsklingen hem och käkar lunch och sedan ska jag åka in till stan innan jag börjar jobba. Ska bla hinna med att gå på banken, mm.

Ikväll är det Let´s dance final, undrar vem som vinner, Anton eller Molly?



När jag hade slutat på kvällen vid 19.00 så kom Magnus och hämtade mig så åkte vi hem till mamma och pappa. De bjöd på thaigryta till middag och sedan avslutade vi med svenska jordgubbar med vaniljglass =)
Vi stannade kvar och tittade på Let´s Dance finalen. Spännande, de var ju så duktiga båda två.
Spelar ingen roll vem utav dem som vinner, båda är värdiga vinnare.
Men nu var det ju Anton som vann, Grattis till honom!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: