En blondins dagbok

Våra vänner i Örebro

Kategori: Allmänt

Måndagen den 2/7-2012
 
Packade, städade och gjorde oss i ordning så att vi kom iväg strax innan kl 12.00. Då började vår resa ner till Skövde. Men vi hade planerat in en lunchdejt med våra vänner Anders, Linda och deras dotter Olivia som har flyttat från Sthlm till Örebro.
 
Medans jag och Linda hade mycket att prata om så åkte Magnus och Anders och hämtade hem lite lunch som vi sedan mumsade i oss. Det var riktigt trevligt att träffa dem och se hur de bor nu. Linda gav mig en massa bra tips när det gäller graviditet samt efter osv. Det är bra att träffa andra som har varit i samma sits som en annan, eftersom man har en hel del frågor och funderingar.
 
När vi kom fram till Skövde så hade Magnus mamma och pappa gjort i ordning lite grillat. Satte oss ute på deras inglasade altan/uterum och gottade oss. Sen blev jag så trött och slut så jag var tvungen att gå och upp och lägga mig tidigt. Och bra var väl det med tanke på att vi ska upp tidigt imorgon och åka till Ullared.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: