En blondins dagbok

Brunch på Stenegård

Kategori: Festligheter

Lördagen den 28/7-2012
 
Just nu så händer det inte så mycket för min del på vardagarna. Är mest hemma och vilar upp mig, tar det lugnt och försöker orka med de vardagliga hemmasysslorna.
 
Idag lördag så hade jag lite ork på förmiddagen så jag passade på att putsa och alla köksfönster. Oj så rent och fint det blev, stor skillnad och mycket välbehövligt.
 
Strax efter lunch så åkte vi till Järvsö med mamma och pappa. Hade tänkt att ta en fika på Lill Babs café men det slutade med brunch på Stenegård. Oj så mycket gott det fanns att välja på =) Och jag som äter för två ;) mumsade i mig det mesta. Hahaha, jag har blivit ett riktigt matvrak ;)
 
 
 
 
 
Marshmallows doppade i choklad med kokos
 
 
Plättar med grädde och drottningsylt till efterrätt
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: