En blondins dagbok

Skövde here we come

Kategori: Allmänt

Lördagen den 21/4-2012

Kände mig inte så bra idag på jobbet, känner mig låg och ledsen pga smärtan jag har för tillfället. Känner att jag inte har fått tillräckligt med sömn pga en jobbig natt vilket också påverkar mitt humör. Som tur var så jobbade jag bara 4 tim, så jag bet ihop och hoppades att dagen skulle ta slut någon gång. Magnus hämtade upp mig när jag slutade och så bar det av till Skövde.

Rullade in i Skövde strax efter sju och då svängde vi förbi restaurang Prima som säljer min favoritsallad med kebab och bacon =) Mums, den har jag längtat efter.
När vi kom fram så hade svärmor och svärfar också varit och köpt sallad. Käkade medans vi pratade en massa och samtidigt tittade på "Kvällen är din".

Kröp ner i sängen i bra tid då vi båda var så trötta efter en lång dag och en lång resa.

Imorgon hoppas jag på lite shopping ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: