En blondins dagbok

Middag och bowling

Kategori: Allmänt

Lördagen den 14/4-2012

Idag jobbar jag mellan 12-16 och när jag har slutat så ska jag, älsklingen, mamma och pappa ha lite lördagskul.
Började kvällen med att gå ut och käka på restaurang Cielo i stan. Mycket trevligt, snyggt och fräscht ställe. Och helt ok mat, jag åt oxfilérullader med klyftpotatis, sås och tillbehör.









Sen var det dags för bowling. Och jag som skrytit så om hur grym jag var sist jag var ochbowlade med jobbet. Jag skulle verkligen inte ha sagt något =( För den här gången gick det uselt, usch och fy vad dålig jag var. Magnus imponerade stort (med tanke på förra gången som vi bowlade ihop ;) då jag vann!). Han gjorde strike efter strike, riktigt grym måste jag säga. Mamma och jag kom på delad sist och pappa och Magnus kom på delad första plats med exakt samma poäng, otroligt.









Vi har haft en supermysig och trevlig kväll, tack kära mamma och pappa. Det får vi göra om snart igen =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: