En blondins dagbok

Dörrfunderingar

Kategori: Inredning

Godmorgon lediga tisdag.....

Vaknade kl 08.00 i morse efter ännu en jobbig natt med bök och stök. Stackars älsklingen har inte heller sovit så bra, värre för han som ska upp och jobba.
Ute så snöar det, snöar i mitten av april...fy vad tråkigt. Som tur är så är det inget som lägger sig, än så länge i allafall.

Igår tvättade jag och Magnus klart fasaden (trädelen som bara ska målas och inte bytas ut). Känns bra att det äntligen är gjort. För i eftermiddag så ska Magnus åka och hämta all panel som vi har beställt som ska grundas och målas en gång innan den ska spikas upp i slutet av april.

Sitter nu och tittar på en ny ytterdörr. Känns som om vi vill ha en ny sån nu när vi ska måla om och fixa fasaden.
Funderar på den här:



Idag kommer Magnus hem på lunchen och gör mig sällskap. Efter det så ska jag baka lite, jag fyller ju snart år och då måste jag ha något att bjuda på ;)
Tror att jag ska baka bullar och kärleksmums den här gången.

Kommentarer

  • helena säger:

    Den dörren passar er tycker jag =) den va snygg för att vara en dörr =)

    2012-04-17 | 18:17:24
    Bloggadress: http://nenahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: