En blondins dagbok

Bättre sömn sökes......

Kategori: Allmänt

Söndagen den 15/4-2012

Sover verkligen inte bra just nu. Har så ont i mina höfter, så jag har svårt att ligga bekvämt. Så det går en timme på ena sidan och så är det dags att byta sida och så håller det på hela natten. Allt detta stök och bök gör det ju även svårt för Magnus att sova, stackars honom.
Det har även hänt att jag fått sådan halsbränna på natten att jag måste upp och äta. Natten till lördagen var hemsk, då var jag vaken mitt i natten mellan 03-05 pga detta. Hoppas denna period är övergående. Vill kunna sova skönt och gott eftersom jag vet vad jag har att vänta mig när den lille kommer.

Idag jobbade jag mellan 12-16 och som alla söndagar så var det helt öde. Som tur är så fick jag sällskap på skönhet idag av chefens dotter Bianca. Hon ska jobba hos oss i sommar och var här idag för att lära sig allt. Så hon stog i kassan och hjälpte mig att plocka upp varor, gjorde ordning nya sminkställ mm. Så det var riktigt trevligt och roligt med lite sällskap. Mer sånt på söndagar =)

När jag slutade så åkte vi hem till mamma och pappa som bjöd på middag. Magnus hade bytt däck på bmw´n, så det kändes bra med tanke på att det är sista dagen att köra på vinterdäck idag.
När vi kom hem så slappade vi i soffan, tittade på en gammal film "Changeling", som är grymt bra (har sett den förr). 

Är ledig imorgon, känns skönt. Har en hel del att göra så det är mycket passande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: